torsdag 25. november 2010

Favorittene blant julehilsner

WOW!!!

34 herlige julehilsner kom det inn på vår utfordring KK 5.
34 koselige kort, pakkelapper, esker og poser
- som alle skal glede noen når julehøytideligheten endelig er her.

Det er inspirerende å se alt det flotte dere har kreert, og det får meg i skikkelig julestemning.

Men baksiden med så mange flotte bidrag kommer når vi skal plukke ut bare 3 favoritter. Det er ingen enkel jobb, og jeg har måtte gå flere runder.
Og det skal være sagt - det er mange flere som hadde fortjent en plass blant favorittene.
Men jeg endte nå opp på disse tre:




Dette kortet er utrolig nydelig, skikkelig gjennomført med distressing og vintage-preg. En herlig liten juleengel pryder forsiden, og får meg til å tenke på den barnlige julegleden.






Dette kortet er den rake motsetningen.  Her er linje holdt rene og kantene rette.
Dette kortet tiltaler meg veldig i sine farger og oppsett, og det var jo genialt med te-posene inni i tillegg til lysene.




Denne herlige esken med melkehjerter ble også en av mine favoritter. Blått og hvitt gir en utrolig fin vinterfølelse, og den lille snømannen er jo så fin. Ren og fin og lekker eske.


Gratulerer alle tre.
Dere blir altså med i avstemningen av Månedens Kreative for november.

OG

dere kan legge skryteknappen vår inn i bloggene deres.





Men i tillegg lovet vi dere en ekstrapremie dersom vi fikk mer enn 30 bidrag - og det gjorde vi jo.
Vinneren av gavekortet fra Japan Photo er bidrag nr.
som er


Gratulerer!
Send oss adressen din, så sender vi deg gavekortet.


Da vil jeg bare ønske dere ei riktig god adventstid.
Håper dere har tid og lyst til å kose dere med til-og-fra-lapp-utfordringen vår. :)


5 kommentarer:

Renate sa...

Åh, nå ble jeg glad, altså!! Tusen takk for utrolig hyggelig omtale om kortet mitt!! Skryteknappen skal få hedersplass i bloggen min! :)

Renate sa...

Og selvfølgelig, gratulerer til de andre også! ;-) Ble så satt ut her at jeg helt glemte det!

Gro aka emrille sa...

Gratulerer til favorittene - og til alle andre som leverte. Såååå mye lekkert!!!

Berit sa...

Å, tusen takk, nå ble jeg glad:)
Skryteknappen er snart på plass:)

Filharmonica sa...

Såååå gøy å bli trukket ut som en av de 3 favorittene, tusen hjertelig takk :-))) Og gratulerer så mye til dere to andre også, flotte kort dere har laget!