torsdag 3. februar 2011

Våre favoritter KK10


Torsdag og aktivitet på bloggen vår.

La meg få presentere våre favoritter fra utfordringen:
KK - 10 : Bruk blomster og tape
Av 11 flotte bidrag har jeg valgt ut disse tre:

En kul og annerledes LO. Jeg har studert den ned til minste detalj, og jeg liker den bare mer og mer. Den er veldig svart/hvit/kraft, men fargeelementet i blomsten får liv i LOen. Den har et gammeldags uttrykk, men jeg tenker teknologi når jeg ser den. Maskerte "jernbaneskinner" viser også at den er veldig gjennomtenkt, for så å skrive tekst i skinnegangen. Herlige bilder, og en god bruk av blomster, tape og malingsflekker.


Dette er en svært gjennomført LO med tanke på fargene. Du enser knapt forskjell på blomstene på bildet og i pynten, og lilla fargen kommer igjen i sprayform i motsatt hjørne. Et herlig bilde som gjør godt i en fastfrosset vintersjel.



Herlig kreativt. Det at selve motivet/bildet er kuttet i tre biter, gjør det så eksperimentelt og kult. Malingen som er brukt er med på å framheve den røffe stilen. At du har satt bokstavene på en metall"knapp" var skikkelig kult. Du har fått mye ut av den pynten du har brukt.



Alle disse tre kan legge dette banneret sitt i bloggen, og vise alle at de er våre favoritter!!
De er også med i trekningen av januarpremien vår:



Da skal jeg forsette bilderedigeringen min,
for jeg skal skrive ut bilder
og ha med meg til scrapping på hytta i helga.

Print ut noen du også
og vær med på "Barn av regnbuen"-oppgaven vår.
Det er ennå litt tid igjen på den.


Ha ei riktig god scrappehelg!

3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Å så gøy at min lo har blitt trukket ut!! Takk for det :) og gratulerer til de andre også!Kjempestilige bidrag :)

Marianne/skorpionen sa...

Åhh..så gøy å bli plukket ut på mitt første besøk her hos dere!! Tusen takk!
Gratulerer til dere andre også - herlige bidrag alle sammen.

Jeg skal kose meg på Mjøstreff i helgen, så godt mulig "barn av regnbuen" blir et av temaene ja :)

Grethe sa...

Så gøy å bli plukket ut!
Gleder meg til å prøve meg på flere utfordringer fra dere!
Og gratulerer til de andre to!!