fredag 18. mars 2011

Vinterfavoritter

Hei dere!
Jeg vet ikke helt om jeg skal skylde på ammetåka eller at et par dager denne uka har forsvunnet i feberdøs, men saken er nå at jeg helt glemte å legge ut favorittene mine i går. Så jeg beklager virkelig at disse kommer en dag for sent.


Det var noen herlige vinter-LO'er vi fikk inn til KK 13, og her er mine tre favoritter:




Denne LO'en var bare hææærlig!
Morsomt med det utklipte bildet, og uttrykket til jenta er helt herlig. Virkelig vinterglede. Flott også at hun har brukt rosa til vinter-bilder. Blått og rosa er jo så fint sammen, og det tar godt opp fargene i bildet.




Denne LO'en var nostalgisk og skjønn. Det gamle bildet blir virkelig framhevet av de nostalgiske fargene og den lekre pynten. Det må være morsomt å ha slike skatter å scrappe. :)




Så lekkert i hvitt og lyseblått. Og flott bruk av glimmermist. Og bildet med den snøtunge skogen passer godt sammen med overskriften. Et skikkelig vintereventyr-land, og en ren og elegant LO.


Gratulerer alle tre jenter!
Flotte arbeider dere har laget.

Dere kan nå legge til denne "skryteknappen" i bloggen deres, og dere får et lodd i hatten når vi skal finne Månedens Kreative for februar.


Riktig god helg alle der ute i blogglandia.
Skal dere scrappe har vi en morsom utfordring med knapper og søm gående nå.



1 kommentar:

Linda sa...

Så gøy!
Tusen takk :)
Ønsker alle scrappevenner en god helg