fredag 10. september 2010

Candyvinnere

Da er det tid for å trekke våre candyvinnere. Tusen takk til alle som har deltatt, og på den måten hjulpet oss med å spre nyheten om vår  nye blogg ut i bloggverden. Vi setter stor pris på deres hjelp, og alle positive tilbakemeldinger vi har fått.

Vi lovet jo en ny candy for hver 25. deltager. Det ble 47 deltagere, og siden det er så nære 50 er vi litt rause og gir dere 3 candyer.



Den første går til deltager nr.
...som er Ann Kristin



Den andre candyen går til deltager nr.


...som er Line


Også til den siste candyen - en liten bonuscandy med masse godsaker


som går til deltager nr.


...som er Berit

Gratulerer alle tre.
Send oss en mail med adressene deres, så skal dukker candyene opp i postkassene deres etter hvert.

Så ønsker vi dere ei riktig god helg. Håper dere finner litt scrappetid, og bruk den da gjerne på vår første utfordring.

6 kommentarer:

Wenche sa...

Gratulerer til våre vinnere! Og takk for hjelpa til dere andre

Berit sa...

Jippi!!! Så moro! Tusen takk, gleder meg til candyen dukker opp i postkassa:)
Mail kommer.
Klem, Berit

Ann Kristin sa...

Oi! Første gangen jeg har vunnet noe!!Så gøy!!! Tusen takk,gleder meg til den kommer :)

Line sa...

Hm, sett sånn a gitt. Har JEG vunnet ? Såå moro da. Tusen takk. Gleder meg til posten kommer.

Ann Kristin sa...

Da lå det noe fint i postkassa mi i dag,koselig å finne blant kjedelig reklame! Forøvrig uten frimerke...hihi :) Tusen takk! :)

Scrappegal sa...

GRATULERER!!! :D
Lekre premier!