søndag 23. januar 2011

Månedens Kreative for desember!

Hei, alle kreative sjeler der ute!

Her sitter jeg, søndag kveld, og skulle ønske jeg hadde krefter til litt scrapping! Men jeg
er pumpa etter ei helg med Disney on ice, lillegutts 1. togtur, skitur og familiemiddag!
Men ei koselig helg har det vært!!

Så i stedet for å scrappe kan jeg blogge litt og deretter surfe etter litt inspirasjon til morgendagen! Og det er ikke vanskelig å finne, for da vi skulle kåre månedens kreative for desember hadde vi hele 9 NYDELIGE bidrag å velge mellom, siden vi rakk 3 utfordringer i desember. Ingen lett jobb!!

Det nydelige kunstverket som vant denne måneden kan vente seg en spennende premie i posten hvis hun sender oss adressen sin:


Hun kan også pynte bloggen sin med dette bildet:




Og den som stikker av med den ærefulle tittelen
" Månedens Kreative" er.....





















Birthe!!!!!!


Hun lagde en lekker holder til alle julekortene hun fikk i år til adventsutfordringa vår. Nydelig og smart!!!



Gratulerer så masse!!



Det er fortsatt tid til å bli med i kampen om å bli
Månedens Kreative i januar!
I KK10 skal du bruke blomster og tape, ellers står du fritt! Fristen er 30. januar.

Nå skal jeg sitte å lade batteriene for ei ny uke! Forhåpentligvis blir det litt scrapping på meg for på torsdag kommer det ei ny utfordring!

God kveld alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, nå blei jeg stolt, og glad! Tusen takk!!! Adressen er sendt på mail :)