mandag 28. februar 2011

Våre 1-2-3-favoritter!

Ja nå har jeg sittet å sett på innspurten til Marit Bjørgen,
jammen er hu god!!!
Blir det mye VM på dere om dagen, eller rekker dere å være litt kreative også?

Vi har kost oss med alle bidragene til KK12 også,
tusen takk til dere som bidrar til bloggen vår!!

Funderte litt før jeg kom frem til disse bidragene, som nå er med i kampen om å bli månedens kreative!


Fra Thagaard_Design
fikk vi denne LOen. Her falt jeg veldig for alle sirklene og knappene hun hadde brukt. Stilig!



Fra Pia
fikk vi denne tøffe Loen, syns den var så tøft lagd, og den passet
så bra til bildene!



Fra Eline
kom dette lekre kortet, som er så gjennomført med nydelige
farger og pynt!



Gratulerer til våre favoritter, nå kan dere pynte bloggen deres med denne knappen:



Får dere litt tid til kreatie sysler fremover kan dere bli med på
KK13, Vinter og snøkrystaller.
Kanskje noen av dere har bilder fra Holmenkollen å scrappe??
DET hadde vært kjempekult å se!!

Ha en nydelig mandag!!

3 kommentarer:

Eline sa...

Å så moro. tusen takk for at dere valgte meg som en av favorittene.
Ha en fin dag.
klem

Moments By Thagaard sa...

Tak fordi jeg blev favorit! Jeg er virkeligt overrasket og total glad! Min dag blev lige SÅÅÅ meget bedre da jeg kiggede og så at jeg var med!

Wee! :o)

Fortsat god aften.

Kram herfra. :o)

pia iris sa...

oioi, nå oppdaget jeg denne, så morsomt da.
og gratulerer til dere andre to og. lekker LO og lekkert kort.
klem pia