fredag 11. mars 2011

Tam-ta-da-da.....

Det er på høy tid å kåre månedsvinneren for januar, synes dere ikke?

Vi hadde 6 flotte favoritter å velge blant denne gangen også, og etter å ha vært i tenkeboksen har juryen (les:DT-jentene) avgitt sine stemmer og kommet fram til følgende vinner:

*

*

*

*

*

*

med denne nyyyydelige LO'en.

Det bare oser sommer, sol og blått hav av denne siden, og det lengter vi vel etter alle og enhver nå. Bare se på hvordan havet glitrer og frister oss til å hoppe uti. Og de spreke fargene tar flott opp fargene fra bildet.

Gratulerer så masse Ulrika.
Send oss adressen din, så dukker det opp ei flott pakke i postkassen din.

Januarpremien inneholder masse flotte blomster sponset av I am Roses, og tape fra Andrine og Marens landhandleri. Samt litt andre godsaker. Kos deg med premien.


I tillegg til premien kan du legge denne skryteknappen ut på bloggen din.


Da vil jeg til slutt få ønske dere alle ei riktig god helg.
Nyt disse fine mars-dagene. Våren er virkelig på tur.
Selv skal jeg reise på hytta i helga, og forhåpentligvis kan jeg sitte i solveggen og kose meg med Kvikk-lunsj og kakao. :) En liten forsmak på påsken.

Skal du være i nærheten av scrappesakene dine har vi to utfordringer gående for tiden. Du finner dem oppe til høyre!


1 kommentar:

UlrikaT sa...

Dette var en glad overraskelse! Så stolt jeg blir att ni likte min layout! :)
Tuusen takk!
Klem/
Ulrika