torsdag 25. august 2011

La deg bli inspirert

Ny uke og ny oppgave.

Nå er vel de fleste tilbake fra ferie, og i full gang igjen med hverdagens plikter og gleder. Etter hvert som man kommer i rutine igjen blir det kanskje enklere å få til litt scrapping også. Så her kommer vi med en ny oppgave til dere.

Denne gangen er det en inspirasjonsoppgave.
La deg inspirere av dette bilde:



(Bildet har vi lånt fra denne siden.)
Her er det mange muligheter for å finne inspirasjon, og vi i DT har løst det slik:


er inspirert av de glade fargene, de runde formene og navigasjonssirkelen




er tydelig inspirert av formen på I-poden, samt den røde fargen


er også inspirert av formen på i-poden og har laget et tøft guttekort.




Nå vil vi gjerne se din løsning.
Siste frist for å delta er søndag 11. september ved midnatt.

Alle som deltar er med i kampen om å bli månedens favoritt for august, og kan vinne denne premien full av herlige rub-ons, ark og annet spennende stæsj. :)


Lykke til med scrappingen - og god høst!

4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Her er et bidrag fra meg, har latt meg inspirere av fargene:
http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2011/08/kort-til-utfordring.html

Kristin Langnes sa...

Og her er ennå et bidrag fra meg:
http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2011/08/bursdagskort-til-utfordring.html

Christina sa...

Her er bidrag fra meg
http://villevesten.blogspot.com/2011/08/kreative-krumspring-la-deg-inspirere.html
Jeg har blitt inspirert av fargene

Bthorn sa...

Nyydelige løsninger fra DT. Her er mitt bidrag: Bindeleddet