torsdag 28. april 2011

Våre påskefavoritter

Hei alle sammen!

Det er en ny deilig torsdag med sol her i Elverum!
Og jeg storkoser meg ute om dagen, men om morran og kvelden kryper jeg ned på hobbyrommet mitt! :)
Håper alle dere koser dere også, uansett vær!

I dag er det min tur til å presentere de tre favorittene våre fra KK16,
påskeutfordringen vår.
Vi fikk inn mange flotte bidrag denne gangen også, men det er tre som kan pynte bloggen sin med denne knappen!


De tre er også med videre i kampen om denne premien:



Her er våre tre flotte favoritter:

Synne
Har lagd dette flotte påskeegget!
Vi falt for strukturen og de nyyydelige naturlige fargen hun har brukt!


Aquarell
Har lagd dette knæsje og herlige fargerike egget! Kult!



Thagaard_Design
Har bidratt med denne morsomme og lekne LOen!
Blomsterenga nederst var fantastisk!


Gratulerer til alle tre!!
Følg med videre på våre utfordringer, dere kan jo bli med på den grønne utfordringn vår!
Ha en fortsatt fin torsdag!!

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Weeee, så morsomt da! Tusen takk!:)

Synnøve sa...

Så kjempegøy og bli plukket ut som en av favorittene !!! Tusen takk søte dere <3