tirsdag 19. april 2011

Vi har en vinner!



Vi har kåret vinneren av Marsoppgavene våre, og det er ettenA med denne fine LOen. Det passer bra i disse dager da de fleste av oss lengter og ser fram til varme sommerkvelder. På denne nydelige LOen har hun brukt knapper til strand, noe vi syns var veldig kreativt og flott. Fargene på denne LOen er så gjennomkomponert og flott. Duse, lyse, sommerfarger, men likevel en skrift i blått og blåe blomster. Tilsammen sier denne LOen mer enn ord, og jeg blir minnet på hvorfor vi driver med denne hobbyen. Takk for inspirasjon.

Send oss adressen din på kreativekrumspring@gmail.com, så kommer denne premien i posten om ikke så lenge.


I tillegg kan du skryte til andre at du vant, og legge denne knappen inn i bloggen din:





Til dere andre: i denne bloggen finner dere veldig mye vakkert og inspirerende.
- Gå inn og gratuler med seieren og vær med på å vinne en liten overraskelse. Si fra i kommentaren på dette innlegget før skjærtorsdag.

På torsdag kommer ny oppgave, og i mellomtiden håper jeg dere nyter dagene med raking i hager og klipping av busker, og trekker inn i papirgalskapen når kvelden kommer. Vi har en oppgave gående med påsketema som skulle passe godt.
- Det gjør i allefall jeg.

Ha ei riktig god påske!

6 kommentarer:

Toi9 sa...

Da har jeg vært innom EttenA å gratulert henne som vinner :)
En skikkelig herlig LO som vant!

Ha ei fin påske :)

Hildegunn sa...

Jeg har vært innom vinnerbloggen, og gratulerer så mye her også!

Ønsker dere alle en flott påske!

Anonym sa...

Nydelig vinner-lo! Jeg har vært innom ettenA og gratulert henne, og samtidig kikket på alt det flotte hun har laget. God påske:)

Karin sa...

Jeg har vært innom ettenA å gratulert. En nydelig LO.
God påske til dere alle!

Janniche Drivdal Eriksen sa...

god påske til dere!
jeg har vært og gratulert ettenA på bloggen hennes
klem

Latoya sa...

For en herlig LO!