torsdag 21. juli 2011

Favorittlifterne

Det er sommer, og det er...... ferie. Jeg har pakket med meg scrappesaker, og jeg har snart reist 220 mil med dem rundt omkring i Norge. Noen LOer har det blitt, men flere bilder som skal scrappes. Jeg må bare si at Værøy i Nordland må være noe av det flotteste vi har i Norge. Det er nydelig natur og flotte mennesker og en herlig opplevelse selv om jeg ikke er en stor fan av Vestfjorden....

Håper dere også har fått tatt mange flotte bilder som bare venter på å bli scrappet.

Jeh har kommet ut av feriemodus for en liten stund for å komme med våre favoritter:



Oppgaven denne gangen var å lifte Finnabairs LO som så slik ut.



Og vi syns at de som deltok var modige, for dette var ingen enkel oppgave, så dere er alle vinnere!!
Likevel syns vi noen bør trekkes fram i lyset.


Det er disse:

Karin:



En skikkelig kul LO med et originalt tema og riktige elementer. I allefall noe som står til temaet traktor og gråtass.


Silje:



En mandig LO men med mye omtanke i. Likte at knappene plutselig gjorde plass til et hjerte. Her er det nok noe symbolikk å finne:

Hilde:



En nydelig, nusselig, LO som er så helhetlig satt sammen at øyen blir tørt av å lete etter alle detaljene.

Dere kan alle tre sette denne "skrytern" inn i deres blogg

i påvente av hvem som vinner månedens premie:




Vi håper dere har fått med dere oppgaven om å sende sommerkort som ligger rett under her.

Da gjenstår det bare å ønske dere en fortsatt
GOD SOMMER!

3 kommentarer:

Karin sa...

Gratuler til Hilde og Silje som også kan pynte i bloggen sin.Så koselig at jeg ble med.

Silje sa...

Takk for at jeg ble plukket ut, og gratulerer til Karin og Hilde :)

Hilde sa...

Wow, tusen takk!!! Har helt glemt denne utfordringen oppi alt det grusomme som skjer i Norge om dagen...
Gratulerer også til Karin og Silje