torsdag 7. juli 2011

Hippie Favoritter

God torsdag alle sammen!

Håper dere har en flott dag.
Her hos meg er det strålende vær i dag, og jeg storkoser meg hjemme med frøkna som snart har rukket å bli 5 mnd. gammel allerede. Hvor blir tiden av?

Men i dag er det tid for å kåre favorittene våre igjen,
fra Hippie-oppgaven denne gang.
Det var en oppgave jeg faktisk hade trodd at skulle fenge mange, men det blir vel kanskje lite scrappetid på folk nå mitt i feriesesongen.
Vi fikk i allefall inn 5 flotte bidrag,
og her er mine 3 favoritter:


Her er det flower-power for alle penga.

Dette var den eneste LO'en vi fikk inn, og den har alt jeg hadde drømt om med oppgaven. Den har fargene, blomstene, symbolene, tittelen, og ikke minst bildet. Den er bare nyelig gjennomført, som det meste av det Berit lager!



Se så flott dette kortet er med herlige farger, og tittelen som går tvers over den store, lekre blomsten.




Dette kortet er helt herlig med sine 70 talls farger og den flotte PP-bussen. Til og med surfbrettet på taket er med. Og den flotte Tickled Pink jenta har slengbukser som matcher. Vel gjennomført!


Dere kan alle tre legge til skryteknappen vår i bloggen deres:

Den er vel fortjent!!!
Og lykke til alle tre i kampen om å bli
Månedens Kreative for juni.
Hvem det blir kommer vi tilbake til sånn helt plutselig!

Fortsatt god sommer!

Klem fra Ellen Karin.


Ingen kommentarer: