fredag 24. desember 2010

Våre favoritter for KK7 - advent

Så var juleaften kommet - og "Tre nøtter til Askepott" er nettopp ferdig.
Juleroen senker seg i heimen, og jeg håper det gjør det hos dere også.

Advent har for min del vært hektisk i år, og mengder av julekort ligger fortsatt uskrevne...
Men, det ble jul allikevel:)
Advent ser ikke ut til å være tida der dere har hatt tid til scrapping heller, for det var ikke mange deltakere vi fikk til KK7, men hva gjør vel det når bidragene er så bra???
Så med magen full av kransekake har jeg nå valgt de tre favorittene mine.
Favorittene kan putte denne lille skryteknappen i bloggene sine:

Og de tre favorittene er:



Rita - som har lagd små adventsgaver i lilla. En nydelig oppmerksomhet til venner og familie:)


 Birthe - som har lagd en lekker holder til alle julekortene hun har fått i år.

Bodil - som har lagd en LO om advent - og den minner meg så om juledukene som vi hadde hjemme da jeg var lita:)



Tusen takk til alle som deltok, og en riktig god jul til dere alle!

1 kommentar:

Bodil sa...

Så gøy at dere liker det jeg lager :)
Dette ble en ekstra julegave.
Ønsker dere en riktig GOD JUL.
klem :)