torsdag 9. desember 2010

Våre favoritter KK6

Ja, i disse førjulstider går tiden fort. Hjemme hos oss er det ikke måte på hva vi finner på av prosjekter i disse tider. Siste påfunn av gubben var at han skulle lage alle julegaver fra ungene i år. Her var det snakk om både fuglebrett og spekefjøl... Ja, ja lille Jensemann....

Men julekortene mine er straks i postkassa. Det ble 30 stk i år også, også har jeg lagt til side noen i tilfelle.... Til-og-fra-lappene mine har fått ben å gå på, men etter alle de fine bidragene er jeg skikkelig inspirert til den jobben.


Ikke enkelt å velge bare tre som skal fram i "lyset", så jeg anbefaler alle å gå inn hos våre deltagere i blogglisten til høyre. Det er så mye fint å se.

Våre favoritter denne gangen ble:
Mette:

Denne tagen har skikkelig julestemning. Denne nysgjerrigheten rundt gaver og julefeiring er hovedtema. Flott satt sammen, og jeg liker spesielt den lille lappen med telefonnr (?) til nissen. Nostalgisk med blonder, delikat pynt og farger.


Et fyrverkeri av noen lapper. Jeg fikk plutselig mer lyst til å få slike lapper i stedet for pakken. Disse er kjempefine å henge på juletreet også. Jeg likte så godt fargene, glitteret og de bittesmå snøfnuggene.


En liten søt engel. Her er det den grønne remsen med teksten "Count your blessings" som hjertet mitt falt for. For i disse materialistiske tider er det godt å se noen legge omtanke og kjærlihet i til-og-fra-lapper på denne måten. Her er det mange detaljer som utgjør en delikat helhet. Aldeles nydelig.


Disse tre deltagerne er med i konkurransen om å bli månedens kreative, og i mellomtiden kan dere kose dere med favorittstemplet vårt:
Inntil videre:
- På søndag blir julegaven vår trekt. Er du med i trekkingen??
- Lager du noe "Advent"? - "Vil du være med, så heng på !I


Ha ei fortsatt koselig førjulstid med scrapping og julemusikk.

1 kommentar:

Bodil sa...

Tusen takk for at dere valgte mine lapper også :)
Dette var skikkelig moro :)